robert op 09-11-2022
Goede support goed bedrijf geen slechte ervaringen al met al super
Carlo Gijssel op 03-01-2021
Zeer goed voor de prijs, nooit geen klagen en service zeer goed
Kme op 24-11-2020
Lang lid geweest maar sinds maart/april niet meer de volledige snelheid kunnen behalen. Volgens klantenservice zou het probleem bij Ziggo liggen. Van kastje naar muur gestuurd. Nu over naar alternatieve server, volledige snelheid en de helft goedkoper.
Roy op 11-12-2018
Valt zeeer tegen, slechte klantenservice
Schiedam op 17-02-2017
Downloadsnelheid erg matig, fluctueert extreem. Het ene moment haal ik 3MB/s, het andere moment 50MB/s. Voor glasvezelverbindingen niet aan te raden dus. Nu ben ik geforceerd om te torrenten omdat complete seizoenen verwijderd zijn door takedown requests. Ik betaal dus voor niets. De reviews die u ziet zijn hoogstwaarschijnlijk grotendeels vals, ik kan geen andere verklaring geven voor de hoge rating.
Marcel op 04-02-2016
1 jaar klant bij I-Telligent en ben uiterst tevreden. Klantenservice is zeer correct en hulpvaardig. Het mailverkeer met hen verloopt uiterst vlotjes (<24 uur bericht). Deze provider is voor mij duidelijk beter dan Eweka en XLNed: Betere communicatie (duidelijke support, geen standaard mails) Snellere communicatie (doorgaans binnen 24 uur) Toestaan van Line Sharing Onbeperkte snelheid bij hoogste abbo Minder last van Notice en Takedowns in vergelijking tot Eweke en XLNed Kortom voor mij een prima provider.
Ruud op 13-11-2015
Altijd volle snelheid en nooit last van server problemen. Ze krijgen een negen omdat er altijd wel iets te vinden is als je een tien geeft. Supportteam werkt supersnel 2x gebruik van gemaakt ivm met mijn password en binnen 24 uur antwoord....Prima toch.
Joffrey op 08-05-2015
Klant sinds augustus 2010 alweer. eigenlijk altijd zeer tevreden geweest. nooit noemenswaardige problemen gehad tot nu waar ik veel last heb van takedowns, echter lijkt het mij dat dit overal het zelfde verhaal is. zolang je automatic search engines het werk laat doen ben je bijna altijd optijd. Belangrijkste eis voor mij is dat ik maar volledig downloadsnelheid van ziggo vul. en dat doet die prima, ook tegen een goede prijs na wat research op deze site.
Geerten op 28-04-2015
Krijgt van mij een 10 omdat cijfers als 1 en 2 natuurlijk onzin zijn en veel van de problemen niet aan de provider ligt, zoals bestanden incompleet of "not found". Elke provider moet meewerken aan de take down verzoeken. Kwaliteit/prijs is goed, niets op aan te merken. Helpdesk maar 1 keer nodig gehad (ik vogel altijd eerst zelf het probleem uit) en toen kwamen we al vrij snel tot een oplossing. Het gras is altijd groener bij een andere provider zeggen ze, maar ik weet wel beter!
GA op 30-03-2015
- Haalt de beloofde snelheid niet (2MB/s in plaats van de ca. 5MB/s). - Veel incompleet. - Veel "Not found".
Laat een ervaring achter
Providergegevens
Naam | I-Telligent Usenet |
Adres | Postbus 37754, 1030 BJ Amsterdam |
E-mailadres | [email protected] |
Betaalmethodes | |
Accountsharing toegestaan | |
SSL verbindingen mogelijk | yes |