J Cremers op 07-12-2023
Trial genomenm, was lage snelheid, wilde hogere, ticket aangemaakt. Tot op de dag van vandaag is het hun niet gelukt dat te beantwoorden. Ik krijg steeds een mail van hen dat mn ticket nog open is en of ik wil reageren. Dat heb ik inmiddels al 20 keer gedaan en nog steeds krijg ik dezelfde mail dat ze niks van me horen. Andere email adressen geprobeerd etc etc. Ik heb zelfs een andere creditcard genomen om ze te proberen voor te zijn. Waaaaardeloos.
Jac Engel op 02-11-2021
Ze hebben problemen met hun betalingssysteem , ik had verlengt in augustus per ongeluk 2 maal en in november werd de 2x SEPA's pas ingestuurd en afgehouden van mijn rekening, ik heb een afschrijving gestorneerd en toen werd mijn account gelijk gesloten , na meerdere emails werd mijn account niet open gezet terwijl ik al betaald had , waarna ik de 2de betaling ook gestorneerd heb, Ik kreeg een mail terug dat ze wel mijn account open gezet hadden maar dat is helaas niet waar, ze zeiden ook nog als ik weer klant wilde worden moest ik een betaling doen van Euro 7,10 omdat ze door hun betalingssysteem probleem niet konden innen, zo gaat PureUsenet met hun klanten om, belachelijk
Roel op 06-02-2021
Gebruik usenet al jaren en werkt als een speer. Betalingen geen probleem en op het moment dat het tijd is abonnement te verlengen ben je na betaling direct weer in de lucht. De helpdesk is uitzonderlijk snel en goed in het oplossen van de problemen die ik de afgelopen jaren heb gehad (niet veel maar zoiets als password wijzigen) Voor mij een hele dikke 10
Jesper op 08-09-2020
In maart abonnement gehad voor één maand. Het abonnement stopte netjes in april. In augustus kwam ik er achter dat zij mei, juni en juli mijn abonnementskosten weer hadden afgeschreven op mijn creditcard zonder dat ik wat besteld had. Nu al twee weken bezig om dit geld terug te krijgen. In eerste instantie werd ik afgescheept met een mail dat ik een bestelling had geplaatst, wat niet klopte. Daarna gaven ze aan het te gaan onderzoeken. Inmiddels al twee weken mailen en geen reactie. Bizar slecht.
jaccies op 05-05-2020
Opeens werd mijn abonnement op 29 April afgesloten nadat ik het al verlengd had 2 dagen eerder en abonnement email kreeg van einddatum was 28-06-2021 en via SEPA betaald had, emails naar [email protected] worden niet beantwoord , toen maar weer zelfde abonnement genomen en weer betaald met SEPA en nu is einddatum 01-05-2021 , tot nu toe 5 emails gestuurd sinds 29 April en vandaag gebeld, maar je krijgt antwoordapparaat en als je belt ( naar USA nummer )wordt er niet gezegd met pureusenet maar iets niet verstaanbaar. Nu bankbetaling maar in de gaten houden......wat is er met PUREUSENET ??? iets klopt er niet !!!
S.Godthelp op 03-05-2020
Het is voor mijn newsreaders (Spotnet enGrabit) onmogelijk om in te logen. Krijg steeds de melding geruikersnaam wachtwoord niet correct.Ik heb screenshots van meldingen opgestuurd.(3x)
Dennis op 24-03-2020
Afgelopen week kreeg ik een mail van een pureusenet om als voormalig klant gebruik te maken van een nieuwe speciale actie 'Exclusive Summer Sale'. Mooie prijs, dus ik besluit er op in te gaan. Als ik via de link in de mail de site benader, om me aan te melden, geeft het scherm een foutmelding. Niet alle informatie is goed ingevuld. Na 5 x checken van de creditcard gegevens en het aanvinken van de algemene voorwaarden checkbox, blijkt dat alles toch echt goed staat. De error melding blijft echter opkomen. Dit probleem voorgelegd aan Pure Usenet. Helaas zijn ze niet telefonisch te bereiken, want reactie op een eerste mail duurt even. Vervolgens komt die dan toch. Wat het probleem is. Alles nogmaals beschreven. En een screenprint toegevoegd. Vervolgens de reactie dat ik een emailadres aangeef dat zij niet kennen vanuit een eerdere afname van een pakket (jaren terug). Dat email adres is idd niet meer in gebruik. Echter dat adres wordt helemaal niet aangegeven op de screenprint en dus op het scherm dat je invult. Het neemt immers de mail over vanuit de mail vanwaaruit de aanbieding wordt gedaan. Nogmaals navraag gedaan of men kan helpen. Wederom de mail. Of ik een screenprint kan aanleveren. Blijkbaar praten servicemedewerkers dus niet met elkaar want die info was al eerder gevraagd en beschikbaar gesteld. Na nog een dergelijke mail met weer eenzelfde verzoek , besluit ik mijn vertrouwen in deze club op te geven. Blijkbaar wil men haar (potentiele) klanten echt niet helpen. Eerlijk gezegd: Ik schaam me dat deze club een Nederlands bedrijf is. Geen echte ingang tot service laat staan een klantgerichte houding daarbij. Gelukkig zijn er genoeg providers die dit wel bieden. Prachtige aanbieding PureUseNet.nl maar ik ga toch maar liever voor kwaliteit en een provider die wel iets om zijn klanten geeft. Sterk afgeraden!
Geert op 19-02-2020
Na langere tijd weer pakket L verlengd. Spotnet werkt prima met pureusenet, maar Grabit laat weten de server news.pureusenet.com niet te kennen. Ik krijg Grabit NIET geinstalleerd!
Geoffrey op 18-12-2019
Al 2 keer XXL pakket betaald (verlengt) en kan nog steeds niet downloaden. OOk geen mail van bevesteging of iets dergelijks. Bedankt Pureuse net niks.
Andy op 23-03-2019
Gebruik al jaren Pure eerst Pure M (net te langzaam) later PureXL Snelheid is 60Mbit 12 verbindingen Retentie van ieder pakket is 2000 dagen van de 100 downloads 98% zeker compleetheid. Samengevat goedkope goede verbinding.
Laat een ervaring achter
Providergegevens
Naam | PureUsenet |
Adres | Lakahraun EHF Sudurlandsbraut 18 Reykjavik 108 Iceland RG7 1NT, UK |
E-mailadres | [email protected] |
Betaalmethodes | |
Accountsharing toegestaan | yes |
SSL verbindingen mogelijk | yes |