Fred Vink op 20-04-2020
Vele jaren een zeer tevreden klant geweest. Tot ca 1,5 jaar geleden. Abonnement was ineens stopgezet terwijl er al jaren een automatische incasso liep (en nee ligt niet aan het saldo). Over moeten schakelen naar jaarabonnement. Na 1 jaar opnieuw plotseling gestopt en nu al maanden bezig om het te continueren maar ieder keer probleem met hun incassosysteem. Om de paar weken wordt het stopgezet waardoor ik er weer achteraan moet. Vandaag is het weer zover. Ik ben er wel klaar mee. Jammer dat het zo loopt.
Wolter op 22-03-2020
Zijn overgeschakeld op andere VPN-app. Werkt voor geen meter.Je wordt als cliënt daarvan niet van te voren op de hoogte gesteld. Overal mag je zelf achter komen. Mijn abo is nog niet afgelopen vrees ik, maar ik schakel nu maar alvast op een andere aanbieder over. Dat financiële verlies slik ik dan maar.
Dave Bosma op 16-03-2020
Zeer slecht al een week werkt mijn VPN niet, meerdere mails verstuurd maar geen reactie. inloggen op de site lukt ook al niet. sterk af te raden, een hele slechte support.
John op 10-12-2019
Wat waardeloze prutsers zeg.. Ik zit al geruime tijd met het VPN probleem. Ik kan (opeens) niet meer inloggen op de VPN. Al diverse tickets aangemaakt , maar krijg steeds hetzelfde standaard antwoord dat het wordt doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling! Nou die afdeling, moet nog opgericht worden, want volgens mij bestaat die helemaal niet. geen enkele reactie van die gasten. Ik ga mijn rechtsbijstandsverzekering maar inschakelen!, kijken wat die kunnen doen. En ik moet sowieso mijn jaarabonnementsgeld terug hebben. Want ik ga maar op zoek naar een echte VPN Provider.
Wim op 26-10-2019
Mijn problemen met het inloggen op VPN waren voorbij na: Running those two commands from cmd run as admin: netsh winsock reset catalog netsh int ipv4 reset reset.log
Peter op 26-06-2019
Ben al 8 maanden bezig om de VPN van Tweaknews op mn Windows10 machine werkend te krijgen. Krijg ook 8 maanden te horen dat ze ermee bezig zijn. Nu nog geen oplossing!
Glenn op 13-05-2019
Eigelijk precies wat Marcel hier vermeld heb ik ook ervaren terwijl ik gelijk een jaar heb betaald. Slecht
wimpie op 05-05-2019
zeer slecht raat het echt af
Alex op 04-05-2019
Vreemde ervaring met Tweaknews. Ik WAS heel tevreden, maar opeens, op 3 mei, lijkt mijn abbo verlopen, terwijl er wel degelijk geincasseerd is. Aangezien je de klanten'service' alleen via mail kan bereiken, tot nu toe nog geen antwoord. GEEN goede service van Tweaknews dus, terwijl het verder in 1e instantie prima werkte.
Marcel op 01-01-2019
Zee slechte ervaring met de klantenservice. De VPN app voor windows werkt al maanden niet en er komt maar geen nieuwe. Krijg totaal geen respons van de service desk. Dat is de slechtste fout die je kan maken als bedrijf. (Ik kom er nu ook achter dat de IOS app niet meer werkt en verdwenen is uit de appstore)
Laat een ervaring achter
Providergegevens
Naam | Tweaknews |
E-mailadres | [email protected] |
Betaalmethodes | |
Accountsharing toegestaan | |
SSL verbindingen mogelijk | yes |